7 клас. 5 Урок. Онлайнові перекладачі. Практична робота №1. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті.

Цілі:
  • навчальна: познайомити з використанням онлайн-середовищ для створення електронних документів та онлайновими перекладачами; перевірити навички зберігання даних та роботи з документами в Інтернеті;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок; перевірки отриманих знань.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Chrome.

Хід уроку:

1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
      1.      Які хмарні сервіси для роботи з документами ви знаєте?
      2.      Чи брали ви участь в опитуваннях чи тестуванні? Яким чином це відбувалося? Запитання яких типів там використовувалися?
      3.      Яким чином у браузері можна зберегти закладку на цікавий для вас сайт? Для чого використовують цю можливість?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Онлайнові перекладачі. Практична робота №1. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті.»)





4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання:
1. Зайдіть в обліковий запис Google.
2. Зайдіть в Google диск і створіть текстовий документ.
3. Знайдіть в інтернеті (текст пісні) - «Реве та стогне Дніпр широкий».
4. Скопіюйте текст пісні і вставите в документ на Google диск.
5. Цей текст пісні переведіть ще 2-ма мовами російською та англійською за допомогою Google перекладач.
6. Переклади скопіюйте і вставите в документ на Google диск.
7. Збережіть документ з назвою «Практична 1»
8. Відкрийте доступ до документа і скопіюйте посилання доступу.
9. Відійшла посилання доступу в листі електронною поштою вчителю: wwxyaroslavxww@gmail.com

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

6. Підбиття підсумків уроку.
     1.      Файли яких типів можна створювати з використанням онлайн редакторів Google?
     2.      Що спільного і що відмінного у використанні онлайн-редакторів Google і редакторів пакета Microsoft Office?
     3.      Які нові можливості надають онлайн-редактори для спільної роботи з документами?

7. Домашнє завдання.
Повторити вивчений матеріал.

Немає коментарів:

Дописати коментар