6 клас. Урок 4. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.

Цілі:
  • навчальна: удосконалити навички створювати та редагувати векторні та растрові зображення; змінювати формат і налаштовувати параметри зображення для його використання з певною метою;
  • розвивальна: дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
  • виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

    Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
    Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, пакет офісних програм, графічний редактор.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.
  1. Що таке графічні примітиви? Наведіть приклади.
  2. Опишіть властивості лінії.
  3. Як у Word 2007 намалювати пряму лінію? Які інструменти для цього використовують?
  4. Опишіть види ліній, які можна побудувати у Word 2007. Які інструменти для цього використовують?
  5. Наведіть алгоритм малювання автофігури у Word 2007.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.»)


4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Практичне завдання. Створіть малюнок.
Кожний графічний примітив у текстовому документі створюється окремо, а потім переміщенням, копіюванням, накладанням один на одного створюється графічне зображення.



5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

6. Підбиття підсумків уроку.

  1. З якою програмою ми працювали на минулому уроці?
  2. Яке її призначення?
  3. Які її можливості?
  4. Чого ми сьогодні навчились?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал. П. 4.6

Немає коментарів:

Дописати коментар