Мета: Допомогти учням засвоїти факти та основні
ідеї веб-програмування інтерактивних сторінок а основі мови програмування
JavaScript. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння
виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти.
Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та
новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову,
інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Google
Chrome, Notepad++
Хід
уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. За
допомогою яких тегів можна додати відео та аудіо файли до веб-документу?
2. Які
кодеки аудіо та відео файлів є найбільш популярні?
3. Чи
обов’язковий атрибут controls при описі відео файлу?
3.
Вивчення нового матеріалу.
Розповідь
учителя (з демонструванням презентації на екрані: Поняття об’єктної моделі документа. Веб-програмування та
інтерактивні сторінки.».)
Сьогодні на уроці ми з вами познайомимось з основами мови програмування
JavaScript та навчимось створювати інтерактивні повідомлення (ті, що
взаємодіють з користувачем).
4. Засвоєння нових знань.
- Створити на робочому столі папку та назвати
її власним прізвищем та ім’ям.
- Створіть документ index.html та опишіть інтерактивне опитування користувача за прикладом в інструкційній карті.
5.
Фізкультхвилинка.
Вправа
для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Що таке
Document Object Model? Опишіть процес формування DOM.
2. Продовжіть
речення. JavaScript – це …
3. Опишіть
вивчені способи інтерактивної взаємодії з сайтом.
7.Домашнє
завдання.
Вивчити конспект.
Немає коментарів:
Дописати коментар