Мета:
Допомогти учням засвоїти поняття «документ», «документообіг», «посередник», «адресат», «копія», «дублікат». Ознайомити з видами документів, основними класифікаціями . Визначити основні суб’єкти документообігу : адресат, посередник, автор. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.
1. Правила ТБ при роботі в кабінеті Інформатики.
2. Що таке документ?
3. В яких програмах Ви робили документи?
Сьогодні на уроці ми з вами визначимо поняття документу. Ознайомимося з призначенням та класифікацією документів. Дамо визначення терміну «документообіг». Та детально розглянемо загальні правила оформлення документів
Допомогти учням засвоїти поняття «документ», «документообіг», «посередник», «адресат», «копія», «дублікат». Ознайомити з видами документів, основними класифікаціями . Визначити основні суб’єкти документообігу : адресат, посередник, автор. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.
Тип
уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет,
підручник, навчальна презентація, браузер.
Хід уроку:
1.
Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина
Патріотичного виховання.
2.
Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.1. Правила ТБ при роботі в кабінеті Інформатики.
2. Що таке документ?
3. В яких програмах Ви робили документи?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь
учителя (з
демонструванням презентації на екрані «Поняття документу. Призначення та класифікація
документів. Документообіг. Загальні правила оформлення документів.»)
4. Усвідомлення
набутих знань й формування вмінь та навичок.
Групова робота
Створити колективну Google – презентацію на тему «Класифікація
документів»
Вказати характеристику певного типу документів
Вказати основні вимоги до написання
Написати зразок
1 група – автобіографія
2 група – заява
3 група – резюме
4 група – службова записка
Надати доступ вчителеві
5.
Фізхвилинка.
Вправа
для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття
підсумків уроку.
1. Документ – це..
2. Документообіг - це….
3. Які є види документообігу?
4. Хто є суб’єктами документообігу?
5.Які основні вимоги до оформлення тексту?
6. Як класифікують документи?
7. Домашнє
завдання.
Створити мотиваційний лист .
Ситуація
« Благодійна організація SHAG проводить конкурс на навчання IT – технологіям.
Учасник повинен написати мотиваційний лист»
- Дотриматися структури мотиваційного листа
- Дотриматися стилю
ділового спілкування.
Немає коментарів:
Дописати коментар