11 клас. 21 Урок. Основні ненавмисні і навмисні штучні загрози. Технічні засоби добування інформації. Програмні засоби добування інформації.

Мета:  Допомогти учням засвоїти основні поняття «навмисні  загрози», «випадкові загрози», «інформаційна безпека». Ознайомити учнів з видами класифікації інформаційних загроз, їх небезпеками та наслідками. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: браузер.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Перевірка Д.З.
Зробити пост в соціальних мережах про загрози безпеки інформації.

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Основні ненавмисні і навмисні штучні загрози. Технічні засоби добування інформації. Програмні засоби добування інформації.»)
Сьогодні на уроці ми з вами детальніше познайомимося з основними ненавмисними і навмисними штучними загрозами. Дамо характреистику технічним та програмним засобам добування інформації.

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Робота з сайтом: https://zillya.ua/virus/all
1.     Проаналізувати кожен з категорії шкідливих програм.
2.     Уточнити за категорією шкідливої ​​програми яка найбільше поширена в наш час в інтернеті?
3.     Уточнити за категорією шкідливої ​​програми яка воліє пошкоджувати смартфони?
4.     Який Вірус може зчитувати паролі?

5.Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

6. Підбиття підсумків уроку.
1.     Можна сказати, що я розбираюся в технічних і програмних засобах добування інформації?
2.     З якими труднощами я зустрівся в дослідженні технічних і програмних засобів добування інформації?
3.     Отримав я задоволення від роботи на уроці?
4.     Яку інформацію по темі уроку я розповім вдома батькам?

7. Домашнє завдання.
Використовуючи вірусну енциклопедію ZILLYA.
Дослідити типи шкідливих програм.
Створити презентацію.

Немає коментарів:

Дописати коментар