9 клас. 31 Урок. Практична робота №7. Пошук значень у табличній величині.

Цілі:
  ·         навчальна: перевірити навички пошуку значень у табличній величині;
  ·         розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  ·         виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
           
Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Lazarus.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
  1.      Опишите алгоритм поиска наибольшего числа?
  2.      Какие конструкций использовались в обработанных проектах? Для чего они были нужны?
  3.      Или осталась у вас информация (полученная на уроке) которая является непонятной?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані Практична робота №7. Пошук значень у табличній величині.»)
На даному уроці ви будете демонструвати свої знання, вміння та навички пошуку значень у табличній величині.

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створіть проект для розв’язування задачі: У багаторядковому текстовому полі міститься час, який показав кожен з учасників змагань вашого навчального закладу з бігу на дистанцію 100 м. Визначте найбільший і найменший час. Визначте, скільки спортсменів показали найбільший час. Чи оновлено на цих змаганнях рекорд вашого навчального закладу?

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

6. Підбиття підсумків уроку.
-    Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?
-    Що найбільше сподобалося?
-    Що запам’яталося?
-    Про що хотіли би дізнатися більше?

7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчений матеріал.

Немає коментарів:

Дописати коментар