5 клас. 31 Урок. Практична робота №8. Реалізація циклічних алгоритмів в середовищі Скретч.

Мета: 
· навчальна: формувати вміння складати алгоритми з повторенням для розв’язування поставленої задачі; записувати та запускати на виконання алгоритми в середовищі виконання алгоритмів;
· розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
· виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Chrome, Scratch.


Хід уроку:

1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.

1. Наведіть приклад застосування алгоритмічної структури з розгалуженням з життя та навчальної діяльності.
2. Що таке розгалуження в алгоритмі?
3. Наведіть приклад застосування алгоритмічної структури з розгалуженням з життя та навчальної діяльності.
4. Як виконувати в середовищі Скретч проект, що містить базову алгоритмічну структуру розгалуження?

3. Вивчення нового матеріалу.
Перегляд презентації: «Практична робота №8. Реалізація циклічних алгоритмів в середовищі Скретч.»
— Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.
— Леонардо да Вінчі написав:
«Пам’ятай! Життя є дар,
І той, хто його не цінує,
Цього дарунку не заслуговує».
— Найцінніше, що є в людини, — це її життя. Воно дається їй тільки раз, і його не можна прожити двічі. Отже, життя своє потрібно любити, цінувати і боронити від усього лихого. І в цьому вам допоможуть знання правил безпеки життєдіяльності та вміння складати і виконувати алгоритми.

4. Засвоєння нових знань.
Робота з комп'ютером: презентації: «Практична робота №8. Реалізація циклічних алгоритмів в середовищі Скретч.»
1. Запустіть програму Scratch.
2. Складіть і виконайте алгоритм, щоб отримати зображення, наведене на малюнку із застосуванням циклів.
3. У 8 – кутнику, кут повороту 45 градусів.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору. 
 
6. Підбиття підсумків.
  1. Процес називають циклічним? Наведіть приклади.
  2. Що таке цикл в алгоритмі?
  3. Що таке тіло циклу?
  4. Алгоритм називають алгоритмом з циклом?
  5. Як реалізувати цикл з невідомою кількістю повторень в середовищі Скретч?
  6. Як задати рух виконавця на сцені?
7. Домашнє завдання. 
Повторити раніше вивчені матеріал.

Немає коментарів:

Дописати коментар