Цілі:
ü навчальна: продовжувати формувати вміння створення подій в середовищі Скретч;
ü розвивальна: розвивати дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
ü виховна:виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Тип
уроку: комбінований.
Обладнання:
дошка, комп’ютери з
підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, Scratch 2.0
Хід
уроку:
1. Організаційний
момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина
Патріотичного виховання.
2.
Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.1. Що таке спрайт в середовищі Scratch? 2. Які властивості мають програмні об'єкти в середовищі Scratch?
3. Як їх можна переглянути?
4. Якими способами можна змінити значення властивостей об'єктів в середовищі Scratch?
5. Які властивості має об'єкт Сцена? Якими способами можна змінити фон Сцени?
6. Якими способами можна створити новий спрайт в середовищі Scratch?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь
учителя (з
демонструванням презентації на екрані «Практична робота 8. Програмне опрацювання події.»)
4. Усвідомлення
набутих знань й формування вмінь та навичок.
Майданчик для створення проектів Scratch 2.0 онлайн: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Майданчик для створення проектів Scratch 2.0 онлайн: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Встановлення Scratch 2.0
Створи проект за продемонстрованим зразком.
5. Фізхвилинка.
Вправа
для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття
підсумків уроку.
•
мені було незрозуміло ...;
• у
мене виникли такі питання ...;
• я
не впорався з таким завданням ...;
•
мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє
завдання.
Закріпити вивчений
матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар