6 клас. 26 Урок. Практична робота 8. Програмне опрацювання події.

Цілі:
ü навчальна: продовжувати формувати вміння створення подій в середовищі Скретч;
ü розвивальна: розвивати дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
ü виховна:виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, Scratch 2.0

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.1. Що таке спрайт в середовищі Scratch?
2. Які властивості мають програмні об'єкти в середовищі Scratch?
3. Як їх можна переглянути?
4. Якими способами можна змінити значення властивостей об'єктів в середовищі Scratch?
5. Які властивості має об'єкт Сцена? Якими способами можна змінити фон Сцени?
6. Якими способами можна створити новий спрайт в середовищі Scratch?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Практична робота 8. Програмне опрацювання події.»)

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Майданчик для створення проектів Scratch 2.0 онлайн: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Встановлення Scratch 2.0 
Створи проект за продемонстрованим зразком.
           
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...

7. Домашнє завдання.
 Закріпити вивчений матеріал.

Немає коментарів:

Дописати коментар