7 клас. 15 Урок. Моделі. Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей.

Мета: Формувати вміння практичного застосування знань, умінь і навичок побудови математичних моделей засобами . Формувати й удосконалювати вміння й навички у стандартах прямого й успішного руху до накресленої мети. Забезпечити ситуацію вибору. Формувати вміння розв’язувати типові завдання, формувати творчі вміння. Переносити знання і способи діяльності, життєвого досвіду в нову ситуацію. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, уміння вчитися.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Chrome, Microsoft Office Excel 2007.

Хід уроку:
1. Організаційний момент. 
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Які дослідження з географії ви проводили в 7 класі?
2. Для чого призначені глобуси і географічні карти?
3. Хто такі модельєри? Створюють представники цієї професії?

3. Вивчення нового матеріалу.
Перегляд презентації: «Моделі. Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей.»

4. Засвоєння нових знань.
Реалізувати математичну модель за допомогою Excel.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.


6. Підбиття підсумків.
1. Що таке предметна область дослідження? Наведіть приклади.
2. Що таке модель об'єкта або явища?
3. Наведіть приклади моделей.
4. Для чого створюють моделі? Наведіть приклади.

7. Домашнє завдання.
Вирішити задачку математично і за допомогою Excel: «Сплав міді, цинку і олова містить 32% олова, а міді - на 40 г менше, ніж олова. Відомо також, що цинку в сплаві на 100 г більше, ніж міді. Знайти масу сплаву. »

Немає коментарів:

Дописати коментар