Навчальна. Формувати навички побудови інформаційних моделей в різних програмних середовищах.
Розвиваюча. Розвивати в учнів логічне та творче мислення, науковий світогляд, пам’ять, самостійність.
Виховна. Сприяти вихованню в учнів інформаційної культури, виховувати старанність.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Які засоби можна використати для подання інформаційних моделей?
2. Для яких форм подання інформаційних моделей використовують текстові процесори? Наведіть приклади.
3. Для яких форм подання інформаційних моделей використовують графічні редактори? Наведіть приклади.
3. Вивчення нового матеріалу.
Перегляд презентації: «Практична робота №4. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.»
4. Засвоєння нових знань.
Практична робота №4. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.
6. Підбиття підсумків.
- Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?
- Що найбільше сподобалося?
- Що запам’яталося?
- Про що хотіли би дізнатися більше?
7. Домашне завдання.
пов. П.2.1, П.2.2
Розвиваюча. Розвивати в учнів логічне та творче мислення, науковий світогляд, пам’ять, самостійність.
Виховна. Сприяти вихованню в учнів інформаційної культури, виховувати старанність.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід
уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного
виховання.
1. Які засоби можна використати для подання інформаційних моделей?
2. Для яких форм подання інформаційних моделей використовують текстові процесори? Наведіть приклади.
3. Для яких форм подання інформаційних моделей використовують графічні редактори? Наведіть приклади.
3. Вивчення нового матеріалу.
Перегляд презентації: «Практична робота №4. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.»
4. Засвоєння нових знань.
Практична робота №4. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.
5. Фізхвилинка.
- Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?
- Що найбільше сподобалося?
- Що запам’яталося?
- Про що хотіли би дізнатися більше?
7. Домашне завдання.
пов. П.2.1, П.2.2
Немає коментарів:
Дописати коментар