Мета:
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї використання арифметичних операцій та виразів в середовищі Scratch.
Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.
Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Chrome, Scratch 2.0.
Хід уроку:
Привітання. Відмічання відсутніх.
2. Актуалізація опорних знань.
Хвилина Патріотичного виховання.
1. Що таке змінна?
2. Яке її призначення?
3. Опишіть алгоритм генерації випадкового числа за запису його у змінну.
3. Вивчення нового матеріалу.
2. Яке її призначення?
3. Опишіть алгоритм генерації випадкового числа за запису його у змінну.
Перегляд презентації: «Практична робота №5. Арифметичні операції та вирази.»
4. Засвоєння нових знань.
Робота за комп'ютером: «Практична робота №5. Арифметичні операції та вирази.»
Створити програму яка буде питати два будь-яких числа, а потім їх множити. Результат вивести!
6. Підбиття підсумків.
Створити програму яка буде питати два будь-яких числа, а потім їх множити. Результат вивести!
5.
Фізхвилинка.
Вправа для
профілактики короткозорості та порушення зору.
1. Що Вам вдалося?
2. Які питання у Вас виникли?
3. Як можна вдосконалити Вашу програму?
7. Домашне завдання.
2. Які питання у Вас виникли?
3. Як можна вдосконалити Вашу програму?
Опрацювати вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар