Мета: Формувати
вміння практичного застосування знань, умінь і навичок при розробці програм з
використанням конструкцій повторення та змінних. Формувати й удосконалювати
вміння й навички у стандартах прямого й успішного руху до накресленої мети.
Забезпечити ситуацію вибору. Формувати вміння розв’язувати типові завдання,
формувати творчі вміння. Переносити знання і способи діяльності, життєвого
досвіду в нову ситуацію. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову,
інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
2. Актуалізація опорних знань.
Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок; повторення, систематизації й узагальнення вивченого; перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, Інтернет, інтерактивний плакат, проектор, Scratch, браузер;
Хід уроку:
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина
Патріотичного виховання.
1. Що таке діалогова програма?
2. Опишіть роботу програми «Віщун».
3. Що таке змінна? Яке її призначення?
3. Вивчення нового матеріалу.
2. Опишіть роботу програми «Віщун».
3. Що таке змінна? Яке її призначення?
Розповідь вчителя.
Демонстрація навчальних слайдів: «Практична робота №6. Розробка проектів з повторенням зі змінними.»
4. Засвоєння нових знань.
Програмуємо в програмі Scratch. Гра «Пінг-понг».
6. Підбиття підсумків.
1. Що Вам вдалося?
2. Які питання у Вас виникли?
3. Як можна вдосконалити Вашу програму?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал.
Демонстрація навчальних слайдів: «Практична робота №6. Розробка проектів з повторенням зі змінними.»
Програмуємо в програмі Scratch. Гра «Пінг-понг».
- На 9 балів: Створення програми за прикладом.
- На 10-12 балів: Змінити програму щоб після набирання 100 балів швидкість шарика пришвидшилась. Настав 2 рівень.
5.
Фізхвилинка.
Вправа
для профілактики короткозорості та порушення зору.
1. Що Вам вдалося?
2. Які питання у Вас виникли?
3. Як можна вдосконалити Вашу програму?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар