Мета: Формувати вміння практичного застосування знань, умінь і навичок при розробці ігрового проекту. Формувати й удосконалювати вміння й навички у стандартах прямого й успішного руху до накресленої мети. Забезпечити ситуацію вибору. Формувати вміння розв’язувати типові завдання, формувати творчі вміння. Переносити знання і способи діяльності, життєвого досвіду в нову ситуацію. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, Інтернет, інтерактивний плакат, проектор, Scratch, браузер;
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
Хвилина Патріотичного виховання.
1. Які перешкоди були використані під час удосконалення проекту «Лабіринт»?
2. Опишіть алгоритм вибору випадкового положення яблука.
3. Вивчення нового матеріалу.
2. Опишіть алгоритм вибору випадкового положення яблука.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя.
Демонстрація навчальних слайдів: «Практична робота №7. Створення ігрового проекту.»
На повторення матеріалу відводиться 5 хвилин.
4. Засвоєння нових знань.
Демонстрація навчальних слайдів: «Практична робота №7. Створення ігрового проекту.»
Створити і вдосконалити проекти в залежності від вашого варіанта.
1 варіант - це 24 Урок.
2 варіант - це 25 Урок.
3 варіант - це 26 Урок.
4 варіант - це 27 Урок.
6. Підбиття підсумків.1. Що Вам вдалося?
2. Які питання у Вас виникли?
3. Як можна вдосконалити Вашу програму?
7. Домашнє завдання.
1 варіант - це 24 Урок.
2 варіант - це 25 Урок.
3 варіант - це 26 Урок.
4 варіант - це 27 Урок.
5.
Фізхвилинка.
Вправа
для профілактики короткозорості та порушення зору.
2. Які питання у Вас виникли?
3. Як можна вдосконалити Вашу програму?
Опрацювати вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар