Мета: Формувати вміння практичного застосування знань, умінь і навичок розробки сценарію та інформаційної моделі гри. Формувати й удосконалювати вміння й навички у стандартах прямого й успішного руху до накресленої мети. Забезпечити ситуацію вибору. Формувати вміння розв’язувати типові завдання, формувати творчі вміння. Переносити знання і способи діяльності, життєвого досвіду в нову ситуацію. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке проект?
2. Над якими проектами ви вже працювали з інших предметів?
3. Які цілі були поставлені перед вами?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя.
Демонстрація навчальних слайдів: «Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.»
4. Засвоєння нових знань.
6. Підбиття підсумків.
1. Що нового ви дізнались?
2. Яка особистість вам найбільше запам’яталась та чому?
3. Який проект видатного вченого ви б хотіли продовжити?
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, Інтернет, інтерактивний плакат, проектор, Scratch 2.0, браузер;
Хід уроку:
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина
Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
2. Над якими проектами ви вже працювали з інших предметів?
3. Які цілі були поставлені перед вами?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя.
Демонстрація навчальних слайдів: «Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.»
Визначитесь яку гру на уроках інформатики ви хотіли б
створити. Подумайте над ідеєю гри (можна поділитися на команди розробників по 2
учні якщо ви хочете створити великий проект і вам потрібна допомога у створенні
такого). Займіться створенням інформаційної моделі (проектування) майбутньої
гри на основі вашої власної ідеї. Заповнити Інформаційну модель (проектування)
вашої гри за шаблоном 17 слайд.
5.
Фізхвилинка.
Вправа
для профілактики короткозорості та порушення зору.
1. Що нового ви дізнались?
2. Яка особистість вам найбільше запам’яталась та чому?
3. Який проект видатного вченого ви б хотіли продовжити?
7. Домашнє завдання.
Допрацюйте модель проекту, або визначте напрямки вдосконалення гри.
Допрацюйте модель проекту, або визначте напрямки вдосконалення гри.
Немає коментарів:
Дописати коментар