Мета:
Навчальна. Сформувати навички використання різних типів об'єктів під час оформлення текстових документів.
Розвиваюча. Розвивати логічне мислення.
Виховна. Виховувати в учнів інформаційну культури та культуру мовлення.
Привітання. Відмічання відсутніх.
2. Актуалізація опорних знань.
Навчальна. Сформувати навички використання різних типів об'єктів під час оформлення текстових документів.
Розвиваюча. Розвивати логічне мислення.
Виховна. Виховувати в учнів інформаційну культури та культуру мовлення.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання
та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Word.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина
Патріотичного Виховання.
1. З яких графічних примітивів може складатися графічне зображення у Word 2007?
2. Які властивості має лінія? Яких значень вони можуть набувати?
3. Які властивості має фігура? Яких значень вони можуть набувати?
4. Лінії яких видів можна побудувати у Word 2007? Які інструменти для цього використовують?
5. Для чого використовують клавіші Ctrl і Shift під час малювання графічних примітивів?
6. Для чого призначені маркери змінення розміру, маркер обертання? Як ними користуватися?
3. Вивчення нового матеріалу.
2. Які властивості має лінія? Яких значень вони можуть набувати?
3. Які властивості має фігура? Яких значень вони можуть набувати?
4. Лінії яких видів можна побудувати у Word 2007? Які інструменти для цього використовують?
5. Для чого використовують клавіші Ctrl і Shift під час малювання графічних примітивів?
6. Для чого призначені маркери змінення розміру, маркер обертання? Як ними користуватися?
3. Вивчення нового матеріалу.
Показ презентації: Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі. Податкова система. Практична робота №3. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів. Заповнюємо податкову декларацію.
Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.
4. Засвоєння нових знань.
Виконання: Практична робота №4 ст 107.
6. Підбиття підсумків.
5.
Фізхвилинка.
1. Як ввести текст, у якому є хімічні формули?
2. Як вставити в текст такі математичні знаки: ± ≠≥≈ ?
З. Використовуючи який інструмент можна створити у текстовому документі формулу?
4. Які набори математичних символів використовуються у формулах? Як вибрати потрібний символ?
5. Які структури можна вводити у формули? Назвіть кілька з них.
6. Що таке шаблон структури? З яких елементів він складається? Як його використовують?
7.Домашне завдання.
п.3.4
2. Як вставити в текст такі математичні знаки: ± ≠≥≈ ?
З. Використовуючи який інструмент можна створити у текстовому документі формулу?
4. Які набори математичних символів використовуються у формулах? Як вибрати потрібний символ?
5. Які структури можна вводити у формули? Назвіть кілька з них.
6. Що таке шаблон структури? З яких елементів він складається? Як його використовують?
п.3.4
Немає коментарів:
Дописати коментар