Мета:
Навчальна. сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити автоматизовано створювати зміст та покажчики для документу;
Розвиваюча. розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
Виховна. виховувати інтерес до вивчення інформатики.
3. Вивчення нового матеріалу.
Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Шаблони документів. Робота з кількома документами. Формати файлів текстових документів. Практична робота №4. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків.
4. Засвоєння нових знань.
Відкрити документ на робочому столі «8 клас - Практична робота №4»
1. Вставити нумерацію сторінок документа (1 сторінка без нумерації).
2. На основі створеної структури документа створити однорівневий авто зміст.
3. Створити предметний покажчик до термінів, які виділені в документі червоним кольором.
4. Зберегти документ під власним прізвищем і ім'ям
6. Підбиття підсумків.
1. Що таке посилання в документі? Для чого вони використовуються?
2. Що таке зміст документа? Для чого він призначений?
3. Як засобами Word 2007 створити зміст документа?
4. Що таке предметний покажчик? Для чого він використовується?
5. Як створити предметний покажчик у текстовому документі?
6. Що таке шаблон? Для чого його використовують?
7.Домашне завдання.
п.3.6
8 клас - Практична робота №4
Навчальна. сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити автоматизовано створювати зміст та покажчики для документу;
Розвиваюча. розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
Виховна. виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке стилі? Для чого їх використовують?
2. Що таке структура документа? Як її переглянути?
3. Що таке гіперпосилання? Для чого і де воно використовується?
Хід уроку:
Привітання. Відмічання відсутніх.
1. Організаційний момент.
Хвилина Патріотичного Виховання.
1. Що таке стилі? Для чого їх використовують?
2. Що таке структура документа? Як її переглянути?
3. Що таке гіперпосилання? Для чого і де воно використовується?
3. Вивчення нового матеріалу.
Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Шаблони документів. Робота з кількома документами. Формати файлів текстових документів. Практична робота №4. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків.
Відкрити документ на робочому столі «8 клас - Практична робота №4»
1. Вставити нумерацію сторінок документа (1 сторінка без нумерації).
2. На основі створеної структури документа створити однорівневий авто зміст.
3. Створити предметний покажчик до термінів, які виділені в документі червоним кольором.
4. Зберегти документ під власним прізвищем і ім'ям
5.Фізхвилинка.
Вправа
для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
2. Що таке зміст документа? Для чого він призначений?
3. Як засобами Word 2007 створити зміст документа?
4. Що таке предметний покажчик? Для чого він використовується?
5. Як створити предметний покажчик у текстовому документі?
6. Що таке шаблон? Для чого його використовують?
7.Домашне завдання.
п.3.6
8 клас - Практична робота №4
Немає коментарів:
Дописати коментар