8 клас. 36 Урок. Елемент керування «кнопка». Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом.

Мета:
·       навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити використовувати додаткові властивості об’єкта «кнопка»;
·       розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
·       виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Lazarus

Хід уроку: 
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
  1. Які властивості форми ви знаєте? Як змінити значення її властивостей до початку виконання проекту і під час його виконання?
  2. Які події можуть відбуватися з формою (вікном)? У чому полягає кожна з них?
  3. Що таке обробник події? Як його створити? Як його виконати?
3. Вивчення нового матеріалу.
Показ презентації: Елемент керування «кнопка». Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом.

4. Засвоєння нових знань.
Створити продемонстрований проект та приховати всі кнопки окрім «Розпочати гру». 
Для кнопки «Розпочати гру»  Встановити: ширина – 350, висота – 40, горизонтальне вирівнювання 10, вертикальне вирівнювання – 5, курсор при наведенні - crHandPoint
Зберегти проект на диску D в папці 8 клас в підпапці «Ваше прізвище та ім’я»

5. Фізкультхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

6. Підбиття підсумків.
  1. Що означає Visible? Яких значень може набувати?
  2. Як позначається висота та ширина об’єкта?
  3. Що означає top?
  4. Опишіть дії для того, щоб змінити курсор при наведенні на кнопку.
7.Домашне завдання.
Опрацювати параграф 5.3

Немає коментарів:

Дописати коментар