Мета:
· навчальна: сформувати
свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити змінювати
властивості тексту програмно;
· розвивальна: розвивати
мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
· виховна: виховувати
інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Lazarus
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
2. Актуалізація опорних знань.
4. Засвоєння нових знань.
5. Фізкультхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
Хвилина Патріотичного Виховання.
- Які властивості кнопки ви
знаєте? Як змінити значення її властивостей до початку виконання проекту і
під час його виконання?
- Які події можуть
відбуватися з кнопкою? У чому полягає кожна з них?
- Які відмінності властивостей кнопки і форми ви знаєте?
Показ презентації: Елемент
керування «напис». Складання програм, що обробляють натискання кнопок та
визначають вміст написів на формі.
Сьогодні
ми навчимось змінювати параметри тексту програмно.
Створити продемонстрований проект та запрограмувати
відповідно до вивчених параметрів.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
- Що означає Caption?
- Чи можна вказати ширину та
висоту об’єкта надпис?
- Що означає label2.top:=(label2.top)*2?
Опрацювати
матеріал параграфу 5.4 на сторінках 174-177
Немає коментарів:
Дописати коментар