Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Lazarus.
· навчальна:
сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі,
навчити використовувати в програмах перемикачі;
· розвивальна:
розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному
розвитку;
· виховна:
виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Lazarus.
Хід
уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
- Який об’єкт відповідає за
встановлення прапорця?
- Чи обов’язково, щоб
CheckBox був обраний?
- Яких значень може набувати
CheckBox?
- Програмно, яке значення
тут встановлено за замовчуванням CheckBox1.Checked
- Який об’єкт відповідає за
випадаючий список?
- Опишіть властивості ComboBox
3.
Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з
демонструванням презентації на екрані).
Презентація: «Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий
список.».
Сьогодні ми знову ж познайомимось з новим об’єктом –
перемикач та вдосконалимо програму яку створювали на минулому уроці
4. Засвоєння нових знань.
Створення програми.
5. Фізкультхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та
порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
- Який об’єкт відповідає за
встановлення перемикача?
- Яких значень може набувати
RadioButton?
- Програмно, яке значення тут встановлено за замовчуванням RadioButton1.Checked
7.Домашнє
завдання.
Опрацювати параграф 6.5
Немає коментарів:
Дописати коментар