8 клас. 54 Урок. Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин. Цикл з лічильником.

Мета:
· навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити використовувати за потреби в програмах цикли з лічильником;
· розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
· виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Lazarus

Хід уроку:

1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1.  Які процеси називають циклічними? Наведіть приклади.
2.  Що таке цикл в алгоритмі? Що таке тіло циклу?
3.  Який вигляд має команда циклу Повторити N разів? Як вона виконується?

3.   Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані). Презентація: «Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин. Цикл з лічильником.».
Сьогодні ми будемо вчитись економити час при програмуванні за допомогою спеціальних програмних кодів.

4. Засвоєння нових знань.
Створити програму піднесення числа до степеня за допомогою циклу з лічильником. 

5. Фізкультхвилинка.

6. Підбиття підсумків.
1.   Що таке цикл в алгоритмі?
2.   Який вигляд має команда циклу з лічильником?
3.   Як виконується команда циклу з лічильником?
4.   Який вигляд має блок-схема циклу з лічильником? Поясніть виконання фрагмента алгоритму.

7.Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 6.6

Немає коментарів:

Дописати коментар