- навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, перевірити навички створення програм з використанням циклів;
- розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
- виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Lazarus
Хід уроку:
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
2. Який вигляд має команда циклу з передумовою?
3. Що таке цикл в алгоритмі?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані). Сьогодні у нас практична робота. Всім бажаю успіхів.
4. Засвоєння нових знань.
5. Фізкультхвилинка.
6. Підбиття підсумків.1. Що Вам вдалося ?
2. Які запитання у Вас виникли?
3. Як можна вдосконалити Вашу програму?
7.Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчений матеріал.
Повторити раніше вивчений матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар