- навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розв’язувати компетентнісні задачі ;
- розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
- виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: MS Word 2007
Хід уроку:
1. Організаційний момент. Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного Виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке проміжні підсумки?
2. Опишіть алгоритм виведення потрібного результату за допомогою проміжних підсумків.
3. Які таблиці називаються зведеними?
4. Для чого утворюють зведені таблиці?
5. Поясніть як створити зведену таблицю?
3. Вивчення нового матеріалу.
Перегляд презентації: «Розв’язування компетентнісних задач.»
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані Сьогодні ми поговоримо про задачі, але не ті які ви вивчаєте на уроках математики.
Проблема — (задача, завдання) яка теоретично та практично потребує вирішення. 4. Засвоєння нових знань.
Задача – визначити яким чином за допомогою таблиць можна створити схему вишивання орнаменту
Створити відповідний орнамент (реалізувати MS EXCEL).
5. Фізкультхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Що ви розумієте під поняттям задача?
2. Мені було незрозуміло…;
3. У мене виникли такі запитання…;
4. Я не впорався з такими завданням…;
5. Мені сподобалось і я буду використовувати…;
7.Домашнє завдання.
Конспект.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Що ви розумієте під поняттям задача?
2. Мені було незрозуміло…;
3. У мене виникли такі запитання…;
4. Я не впорався з такими завданням…;
5. Мені сподобалось і я буду використовувати…;
7.Домашнє завдання.
Конспект.
Немає коментарів:
Дописати коментар