9 клас. 19 Урок. Етапи комп’ютерного моделювання.

Цілі:
·навчальна: познайомити з етапами моделювання та реалізувати моделювання відповідно поставленої задачі на основі середовища розробки програм Lazarus;
·розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
·виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
  1.      Що таке модель об’єкта або явища? Які існують типи моделей за способом подання?
  2.      У яких формах можна подати інформаційні моделі?
  3.      Які види інформаційних моделей можуть бути подані з використанням графічних редакторів, редакторів презентацій, текстових процесорів?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Етапи комп’ютерного моделювання.»)
Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
            Виконати задачу розібрану  на уроці.
1. Увести у клітинку A3 текст «Курс долара».
2. Увести у клітинку A4 текст «Курс євро».
3. Увести у клітинку A5 текст «Курс фунта стерлінгів».
4. Увести у клітинку В3 значення курсу долара.
5. Увести у клітинку В4 значення курсу євро.
6. Увести у клітинку В5 значення курсу фунта стерлінгів.
7. Увести у клітинку C2 текст «Назва товару».
8. Увести у клітинку D2 текст «Ціна у гривнях».
9. Увести у клітинку E2 текст «Ціна в доларах».
10. Увести у клітинку F2 текст «Ціна в євро».
11. Увести у клітинку G2 текст «Ціна у фунтах стерлінгів».
12. Увести у клітинки стовпця С, починаючи з клітинки С3, назви товарів, наявних на базі: Міксер, Торшер, Телевізор, Пилосос.
13. Увести у клітинки стовпця D, починаючи з клітинки D3, ціни товарів у гривнях.
14. Увести у клітинку Е3 формулу =Округл(D3/$В$3;2).
15. Увести у клітинку F3 формулу = Округл(D3/$В$4;2).
16. Увести у клітинку G3 формулу = Округл(D3/$В$5;2).
17. Виділити клітинки діапазону Е3:G3.
18. Скопіювати вміст клітинок виділеного діапазону у відповідні клітинки стовпців Е:G.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

6. Підбиття підсумків уроку.
1.  Які етапи комп’ютерного моделювання ви знаєте? Схарактеризуйте кожен з них.
2.  Що таке комп’ютерний експеримент? Наведіть приклади.

7. Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 5.1. Виконати завдання 1Б та 3А (ст. 142) Підготуватись до практичної роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар