Цілі:
·навчальна: познайомити з етапами моделювання та реалізувати моделювання відповідно поставленої задачі на основі середовища розробки програм Lazarus;
·розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
·виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід
уроку:
1. Організаційний
момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина
Патріотичного виховання.
2.
Актуалізація опорних знань.
1. Що таке модель об’єкта або явища? Які існують типи
моделей за способом подання?
2. У яких формах можна подати інформаційні моделі?
3. Які види інформаційних моделей можуть бути подані з
використанням графічних редакторів, редакторів презентацій, текстових
процесорів?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з
демонструванням презентації на екрані «Етапи комп’ютерного
моделювання.»)
Демонстрація навчальних
слайдів. Розповідь вчителя.
4. Усвідомлення
набутих знань й формування вмінь та навичок.
Виконати задачу розібрану на уроці.
1. Увести у клітинку A3 текст «Курс
долара».
2. Увести у клітинку A4 текст «Курс євро».
3. Увести у клітинку A5 текст «Курс фунта
стерлінгів».
4. Увести у клітинку В3 значення курсу
долара.
5. Увести у клітинку В4 значення курсу
євро.
6. Увести у клітинку В5 значення курсу
фунта стерлінгів.
7. Увести у клітинку C2 текст «Назва
товару».
8. Увести у клітинку D2 текст «Ціна у
гривнях».
9. Увести у клітинку E2 текст «Ціна в
доларах».
10. Увести у клітинку F2 текст «Ціна в
євро».
11. Увести у клітинку G2 текст «Ціна у
фунтах стерлінгів».
12. Увести у клітинки стовпця С, починаючи
з клітинки С3, назви товарів, наявних на базі: Міксер, Торшер, Телевізор, Пилосос.
13. Увести у клітинки стовпця D, починаючи
з клітинки D3, ціни товарів у гривнях.
14. Увести у клітинку Е3 формулу
=Округл(D3/$В$3;2).
15. Увести у клітинку F3 формулу =
Округл(D3/$В$4;2).
16. Увести у клітинку G3 формулу =
Округл(D3/$В$5;2).
17. Виділити клітинки діапазону Е3:G3.
18. Скопіювати вміст клітинок виділеного
діапазону у відповідні клітинки стовпців Е:G.
5.
Фізхвилинка.
Вправа
для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття
підсумків уроку.
1. Які
етапи комп’ютерного моделювання ви знаєте? Схарактеризуйте кожен з них.
2. Що
таке комп’ютерний експеримент? Наведіть приклади.
7. Домашнє
завдання.
Опрацювати параграф 5.1. Виконати завдання 1Б та 3А (ст.
142) Підготуватись до практичної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар