9 клас. 38 Урок. Практична робота №8. Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону

Цілі:
· навчальна: перевірити навички створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону;· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: комплексне застосування знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Publisher 2007.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1. Що таке публікація?
2. Що таке друкована публікація? Наведіть приклади друкованих публікацій.
3. Що таке електронна публікація? Наведіть приклади електронних публікацій.
4. Що таке верстка?
5. Що таке настільна видавнича система?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані Практична робота №8. Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону.)

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
·        Створіть на робочому столі папку назвавши її своїм прізвищем та  ім’ям.
·        Відкрийте середовище Microsoft Office Publisher.
·        Завдання 1. Створіть власну візитку на основі довільного шаблону. Використати власне зображення. Візитка має Вас представляти, як майбутнього робітника.
·        Завдання 2. Створити буклет для піцерії за зразком. Всі фото можна знайти в папці «фото» на робочому столі. Зберегти у власну папку на робочому столі.
·        Збережіть публікацію у власній папці з іменем «Піцерія»

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

6. Підбиття підсумків уроку.
• мені було незрозуміло ...;
• у мене виникли такі питання ...;
• я не впорався з таким завданням ...;
• мені сподобалося і я буду використовувати ...

7. Домашнє завдання.
Пов. параграф 7.1


Матеріали для 2 завдання.

Немає коментарів:

Дописати коментар