Цілі:
·
навчальна: вдосконалювати навички створення, редагування та форматування комп’ютерний публікацій та їх об’єктів;
·
розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
·
виховна:виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: комплексне
застосування знань, умінь і навичок.
Обладнання
та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft
Office Publisher 2007.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.
2. Актуалізація опорних знань.
1. Як уставити текстовий об’єкт у презентацію?
2. Які види графічних об’єктів можна вставити у
презентацію, як це зробити?
3. Які операції з форматування текстових і
графічних об’єктів можна здійснити у презентаціях?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з
демонструванням презентації на екрані Створення, редагування та форматування комп’ютерних публікацій та їх
об’єктів.)
Сьогодні
на уроці ми продовжуємо працювати з публікаціями та будемо вдосконалювати
навички створення, редагування та форматування комп’ютерний публікацій та їх
об’єктів.
4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
- Створити на робочому столі папку та назвати її власним прізвищем та ім’ям.
- Відкрийте середовище MS Publisher та оберіть шаблон за зразком:
- Змініть надпис на першій сторінці:
- Оформіть другу та третю сторінки
- Допрацюйте четверту сторінку:
- Збережіть у власну папку з назвою «Листівка»
5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків уроку.
1. Як додати новий напис до публікації?
2. Яка послідовність створення публікації у програмі Publisher?
3. Які відмінності в роботі з графічними об’єктами у програмі
створення публікацій порівняно з текстовим процесором і редактором презентацій?
7. Домашнє завдання.
Опрацювати
параграф 7.2. Підготуватись до практичної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар