9 клас. 56 Урок. Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»

Цілі:
· навчальна: перевірити навички розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: повторення, систематизації й узагальнення вивченого; перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Microsoft Office Word, Google Chrome.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1.  Що таке компетентнісні задачі?
2.  Що таке інформаційні технології?
3.  Яке місце вони займають у сучасному суспільстві?

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві».)
Сьогодні на нас очікує досить не простий урок. Ми з вами завершили всі важливі теми з курсу дев’ятого класу і ряд наступних уроків будемо розв’язувати компетентнісні задачі. Тема сьогоднішнього уроку «Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»»

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
  1. Створити на робочому столі папку та назвати її власним прізвищем та ім’ям.
  2. Оберіть одну із запропонованих тем дослідження:
·         Тема: Інформаційне суспільство — розвиток чи занепад?
Мета: з’ясувати позитивні та негативні сторони розвитку сучасного суспільства.
·         Тема: Як бути успішним у суспільстві знань?
Мета: з’ясувати вимоги до компетентностей людини в сучасному суспільстві.
            3.      Для досягнення мети проаналізуйте інформацію, що викладена в мережі Інтернет на відповідну тематику, визначіть основні поняття, цікаві факти зберігши їх у окремий документ Microsoft Office Word.
            4.      Систематизуйте отримані дані, доповніть власними думками та судженнями й оформіть вихідний матеріал у вигляді реферату на (10 сторінок).
            5.      Збережіть реферат у власну папку та підготуйтесь до виступу по досліджуваному питанні.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

6. Підбиття підсумків уроку.
1.      В чому виникала складність?
2.      Що цікавого та нового ви дізнались під час пошукової діяльності?

7. Домашнє завдання.
Вдосконалити проект та підготувати до виступу.

Немає коментарів:

Дописати коментар