9 клас. 58 Урок. Розв’язування компетентнісних задач з теми «Основи інформаційної безпеки»

Цілі:
·  навчальна: перевірити навички розв’язування компетентнісних задач з теми «Основи інформаційної безпеки»;
·  розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
·  виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: повторення, систематизації й узагальнення вивченого; перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Google Chrome, Microsoft Office Word, Microsoft Office PowerPoint.

Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
1.  З яким Інтернет небезпеками ми знайомились на уроках?
2.  Яка на вашу думка найбільша загроза?
3.  Чи залежність від ґаджетів можна віднести до інформаційної небезпеки?

Перевірка Д.З.
Захист проекту, виступ на обрану тему.

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані Розв’язування компетентнісних задач з теми «Основи інформаційної безпеки»)

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Завдання:
Створити на робочому столі папку і назвати її своїм прізвищем і ім'ям.
Виберіть одну із запропонованих тем дослідження:

• Тема: Комп'ютерна залежність і учні нашої школи.
• Мета: провести дослідження часу, який витрачають учні 9-11-х класів школи для різних видів робіт з комп'ютером.
• Тема: мені загрожує в Інтернеті?
• Мета: дослідити ризики, пов'язані з використанням Інтернету.
3. Для досягнення мети проаналізуйте інформацію, яка викладена в мережі Інтернет на відповідну тематику, визначте основні поняття, цікаві факти зберігши їх в окремий документ Microsoft Office Word.
4. Систематизуйте отримані дані, доповніть власними думками і судженнями і оформите вихідний матеріал у вигляді презентації.
5. Збережіть презентацію у власну папку і підготуйтеся до виступу по досліджуваному питанню.

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

6. Підбиття підсумків уроку.
1. Мені було незрозуміло…;
2. У мене виникли такі запитання…;
3. Я не впорався з такими завданням…;
4. Мені сподобалось і я буду використовувати…

7. Домашнє завдання.
Удосконалити проект і підготувати до виступу.

Немає коментарів:

Дописати коментар