Цілі:
· навчальна: навчити створювати карти знань, редагувати їх та форматувати, зберігати й відкривати;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
2. Як створити нову карту знань?
3. Які операції редагування та форматування можна виконувати над вузлами карти знань? Як їх виконувати?
· навчальна: навчити створювати карти знань, редагувати їх та форматувати, зберігати й відкривати;
· розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, FreeMind.
Хід
уроку:
1. Організаційний
момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина
Патріотичного виховання.
2.
Актуалізація опорних знань.
1. Що таке карта знань?
2. З якою метою її можна використовувати?
3. Які основні об’єкти карти знань?
4. Які засоби можуть бути використані для побудови карт
знань?
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з
демонструванням презентації на екрані «Створення карти знань.
Редагування та форматування вузлів.
Збереження, відкривання та закривання карти знань.»)
Демонстрація навчальних слайдів.
Розповідь вчителя.
4. Усвідомлення
набутих знань й формування вмінь та навичок.
Завдання
1
Побудуйте карту знань.
5.
Фізхвилинка.
Вправа
для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття
підсумків уроку.
1. Які операції можна виконувати, використовуючи редактори карт знань? 2. Як створити нову карту знань?
3. Які операції редагування та форматування можна виконувати над вузлами карти знань? Як їх виконувати?
7. Домашнє
завдання.
Опрацювати параграф 5.2 на сторінках 146 – 149 та виконати завдання 2 на сторінці 154 використовуючи програму FreeMind
Немає коментарів:
Дописати коментар