Цілі:
- навчальна: перевірити навички комп’ютерного моделювання;
- розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Lazarus.
Хід
уроку:
1. Організаційний
момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина
Патріотичного виховання.
2.
Актуалізація опорних знань.
1.
Які етапи комп'ютерного
моделювання ви знаєте?
2.
Охарактеризуйте кожен з них.
3.
Що таке комп'ютерний
експеримент?
4.
Наведіть приклади.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з
демонструванням презентації на екрані «Практична робота №5.
Комп’ютерне моделювання.»)
Демонстрація навчальних
слайдів. Розповідь вчителя.
4. Усвідомлення
набутих знань й формування вмінь та навичок.
Виконати задачу документ: «Інструкційна
картка»
5.
Фізхвилинка.
Вправа
для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття
підсумків уроку.
•
мені було незрозуміло ...;
• у
мене виникли такі питання ...;
• я
не впорався з таким завданням ...;
•
мені сподобалося і я буду використовувати ...
7. Домашнє
завдання.
Повторити раніше вивчений матеріал. Опрацювати параграф
5.1.
Немає коментарів:
Дописати коментар