Цілі:
· навчальна: навчити змінювати значення властивостей об’єкта у програмі; · розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
· виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип
уроку: комбінований.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер, Scratch 2.0
Хід
уроку:
1.
Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина
Патріотичного виховання.
2.
Актуалізація опорних знань.
Повторення раніше вивченого матеріалу.1. Які програмні події існують в середовищі Scratch?
2. Які команди можна використовувати для опрацювання подій? Де вони знаходяться?
3. Чи можна в середовищі Scratch скласти декілька скриптів для одного об’єкта.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь
учителя (з
демонструванням презентації на екрані «Змінювання
значень властивостей об’єкта в програмі.»)
4. Усвідомлення
набутих знань й формування вмінь та навичок.
Створи проект за продемонстрованим зразком.
5.
Фізхвилинка.
Вправа
для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття
підсумків уроку.
- Які об'єкти ви використовували на уроках природознавства, образотворчого мистецтва, трудового навчання, математики? Чим вони відрізняються від програмних об'єктів?
- Назви приклади об'єктів, які можна використати у проектах у середовищі Скретч.
- Як визначити значення властивостей об'єктів у проектах у середовищі Скретч?
- Наведи приклади властивостей об'єктів, значення яких можна змінити підчас виконання програми.
7. Домашнє
завдання.
Пов. П 3.1
Немає коментарів:
Дописати коментар