Мета:
Навчальна.
Вдосконалити вміння та практичні навички складати та виконувати алгоритми з
розгалуженнями,у визначеному навчальному середовищі.
Розвиваюча. Розвивати логічне та
алгоритмічне мислення.
Виховна. Виховувати
відповідальність за результати власної діяльності та поведінки; формувати
навички роботи в групах
Тип
уроку: перевірки та оцінювання знань,
умінь і навичок.
Обладнання: комп’ютери, підручники, презентація, проектор, Chrome, Scratch.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина Патріотичного
виховання.
2. Як виконується кожний з них?
3. Чим характерне розгалуження як фрагмент алгоритму?
4. Чим відрізняється лінійний фрагмент алгоритм від розгалуження?
Перегляд презентації: «Практична робота №7. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч.»
4. Засвоєння нових знань.
Приклад програми слайд 4 (відео)
Приклад створення програми слайд 5 (відео)
Робота з комп'ютером: презентації: «Практична робота №7. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч.»
6. Підбиття підсумків.
5.
Фізхвилинка.
Вправа
для профілактики короткозорості та порушення зору.
1. Що Вам не зрозуміло?
2. Що здалося складним?
3. Що найбільше сподобалося?
4. Що запам’яталося?
7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчені матеріал.
2. Що здалося складним?
3. Що найбільше сподобалося?
4. Що запам’яталося?
7. Домашнє завдання.
Повторити раніше вивчені матеріал.
Чому все на російській мові?
ВідповістиВидалити