Мета: Допомогти учням засвоїти факти
та основні ідеї створення проектів з рухом об’єктів на площині та перешкодами.
Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти
головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити
диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями.
Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну,
загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, Інтернет, інтерактивний плакат, проектор, Scratch 2.0, браузер;
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
2. Актуалізація опорних знань.
Перевірка учнівських проектів.
Розробити власний проект із взаємодією 3 об’єктів на основі опрацьованого на уроці. Використати змінні рахунок, життя, час гри.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя.
Демонстрація навчальних слайдів: «Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами.»
4. Засвоєння нових знань.
Майданчик для створення проектів Scratch 2.0 онлайн: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Встановлення Scratch 2.0
Створіть Розглянутий проект.
6. Підбиття підсумків.
1. Опишіть алгоритм обрахунку балів в проекті «Кажан».
2. Яким чином ви реалізували запис рекорду?
7. Домашнє завдання.
На основі вивченого матеріалу створити гру «Маріо». Ціль гравця перестрибнути найбільшу кількість перешкод й встановити рекорд.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, Інтернет, інтерактивний плакат, проектор, Scratch 2.0, браузер;
Хід уроку:
Привітання. Відмічання відсутніх.
Хвилина
Патріотичного виховання.
Перевірка учнівських проектів.
Розробити власний проект із взаємодією 3 об’єктів на основі опрацьованого на уроці. Використати змінні рахунок, життя, час гри.
3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя.
Демонстрація навчальних слайдів: «Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами.»
Майданчик для створення проектів Scratch 2.0 онлайн: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Встановлення Scratch 2.0
5.
Фізхвилинка.
Вправа
для профілактики короткозорості та порушення зору.
6. Підбиття підсумків.
1. Опишіть алгоритм обрахунку балів в проекті «Кажан».
2. Яким чином ви реалізували запис рекорду?
7. Домашнє завдання.
На основі вивченого матеріалу створити гру «Маріо». Ціль гравця перестрибнути найбільшу кількість перешкод й встановити рекорд.
Доброго дня!
ВідповістиВидалитиЯ спробувала з дітьми створити цю гру, але застопорилась на тому, що не працює оповіщення "Нова гра". Чи не могли б Ви надіслати мені готовий проект чи посилання на готовий проект (особисто для вчителя), або допомогти вирішити цю проблему. Заздалегідь вдячна
Пришліть мені свою пошту і я допоможу!
Видалити