11 клас. 2 Урок. Стиль ділового листування.Логічні елементи тексту та порядок його викладення. Шаблони та формуляр-зразки документа.Реквізити документа.

Мета:  Допомогти учням засвоїти поняття «документ», «документообіг», «посередник», «адресат», «копія», «дублікат». .
Ознайомити з стилем ділового листування. Визначити основні основні логічні елементи тексту та порядок його викладення. Забезпечити якість вивчення нового матеріалу. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.
    
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, браузер.

Хід уроку:

1. Організаційний момент.
Привітання. Перевірка відсутніх.
Хвилина Патріотичного виховання.

2. Актуалізація опорних знань.
- Перевірка знань проходження тесту по темі: "Поняття документа. Документообіг"

3. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані «Поняття документу. Призначення та класифікація документів. Документообіг. Загальні правила оформлення документів.»)
Сьогодні на уроці ми з вами визначимо основні характеристики стилю ділового листування.Ознайомимося з логічними елементами тексту та порядок його викладення. Визначимо понятття «шаблон» та «формуляр-зразок» документа.Познайомимося з реквізитами документа та порядком їх використання.

4. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок.
Написати електронні листи на адресу вчителя
1 лист – рекламний лист
2 лист – інформаційний лист
3 лист – лист – повідомлення
4 лист – лист - нагадування
5 лист – лист повідомлення
Тему та зміст листа продумайте самостійно

5. Фізхвилинка.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору.

6. Підбиття підсумків уроку.
1. Характерні ознаки ділового стилю…
2. Що таке формуляр?
3. Що таке бланк?
4. Що таке реквізит?
5. Які види службових листи?
6. Які реквізити використовують для службових листів?

7. Домашнє завдання.
Організуйте пошукову роботу на тему : «Правила ввічливості при написанні листа»
          Результат оформити в Google – презентацію.
          Надати доступ вчителеві

1 коментар: