вівторок, 25 вересня 2018 р.

Google запускає в Україні новий сервіс.

          Google запустила в Україні сервіс Google Shopping. Тепер роздрібні продавці можуть використовувати торгові кампанії, щоб рекламувати товари, які продаються в звичайних або інтернет-магазинах і отримувати більш зацікавлених клієнтів. Для початку роботи з Google Shopping потрібно відправити дані про товар в Merchant Center і створити кампанію в AdWords, повідомляється в офіційному блозі Google, де Україна з'явилася в перелік країн, в яких є це рішення. 
         «Згідно з налаштувань кампанії ми створимо оголошення та розмістимо їх на ресурсах Google і веб-сайтах, де потенційні клієнти зможуть дізнатися про ваші товари. Ми називаємо їх товарними оголошеннями, оскільки вони містять не тільки текст, а й фотографії, назви і ціни товарів, а також назви магазинів і багато іншої інформації », - йдеться в офіційному блозі Google. Як запевняють в компанії, формат і місце показу товарних оголошень Google Shopping визначаються не на основі ключових слів, а на основі даних про продукт. Вони направляються через Merchant Center і містять докладні відомості про товари, які продаються. 
         Етап тестування почався з показу товарних оголошень невеликому відсотку українських користувачів, щоб переконатися в коректній обробці запитів на українській і російській мовах. «Торгові оголошення можуть відображатися одночасно з текстовими, оскільки ми намагаємося показувати покупцям повний асортимент товарів, які відповідають їх пошуковим запитам. Якщо ви продаєте балетні туфлі і створили не тільки текстове оголошення для аксесуарів для балету, а й торгове оголошення для балетних туфель, клієнт може побачити обидва оголошення на одній сторінці «, - запевняють в Google.
         Як відзначають розробники, коли користувачі бачать і товарні, і текстові оголошення, то 90% відвідують сайт, 83% роблять покупку, 77% відвідують сторінку товару, 73% додають товар в корзину, 75% шукають бренд.

Немає коментарів:

Дописати коментар